Donnerstag, 7. Januar 2010

Morsbags



Das sind die zugeschnittenen Henkel für die Morsbags, die ich am nähen bin. Auf dieses Projekt wurde ich fast gleichzeitig im Internet (blog von Beate Knappe) und im Patchwork- und Quiltjournal aufmerksam. Kaum hatte ich über die Morsbags gelesen, ging es meinem Stoffvorrat (vor allem gebrauchte Stoffe) an den Kragen und ich werde in den nächsten Tagen solche Taschen nähen.

This are the cut handles for the morsbags which I am sewing. I've got the attention of this project nearly at the same time from the internet (blog from Beate Knappe) and in the Patchwork- and Quiltjournal. As soon as I have read about the morsbags, I searched my fabric stash for used fabrics and in the next few days I'll want to sew some of these bags.

Kommentare:

Beate Knappe hat gesagt…

supi supi. ich dachte schon ich kann keine begeistern - toll das Du mitmachen wirst

Linda hat gesagt…

This is a good idea, Edith. Thank you for the link to the website and pattern for making them. I'll do that!