Freitag, 23. Juli 2021

Sommerabend / Summer evening

 Gestern Abend habe ich eine schon etwas in die Jahre gekommene Arbeit hervor geholt und begann darauf zu sticken. Dabei kam mir in den Sinn, dass da noch irgendwo Sticksachen waren. Und voilà - ich hab sie gefunden und bin ganz hin und weg, dass ich das vor gefühlten hundert Jahren gestickt habe 😊


Yesterday evening I took out a work which I started  years ago in a workshop with Isabelle Wiessler. Then I started to hand stitch on it and while doing it  I remembered that years ago I had embroidered some blocks and I took them out and was astonished what I have done then. 😊


Vor Jahren habe ich an diesem Stück gearbeitet / This is the work I started years ago



Hier meine gestrigen Stiche / here  my embroidery stitches from yesterday


Diese beiden Blöcke habe ich vor Jahren einmal gestickt / These two blocks I embroidered years ago




1 Kommentar:

FlourishingPalms hat gesagt…

How nice to find something you'd forgotten about! Looks like these pieces should be combined to make a nice piece of art work. I enjoy handwork like this, and hope you find it fun to work on again.