Montag, 30. Mai 2016

Ausflug in die alte Ziegelei Oberwil / trip to an old brick manufacture in Oberwil

Letztes Wochenende war "Offene Tür" in der alten Ziegelei in Oberwil. Da Grietje van der Veen dort auch ein Atelier hat, benutzten eine Freundin und ich diese Gelegenheit und haben sie dort besucht. Es war ein schöner, gemütlicher Ausflug und wir genossen die inspirierenden Ateliers sehr.
 
Last weekend the old brick manufacture in Oberwil had open doors of their ateliers. Grietje van der Veen also has her atelier there and a friend of mine and I have decided to visit her and the place there. We did enjoyed this trip to these inspiring ateliers very much.
 
Grietje beim Vorführen
Grietje showing some techniques


da gab es soviel inspirierendes zu sehen, dass es einem in den Fingern juckte ;-)
there it has so many inpriring things that the fingers get itchy ;-)


interessierte Besucher
interested visitors

Keine Kommentare: